Kırıkkale’de Yahşihan Belediyesi’ne yönelik yürütülen ‘icbar yoluyla irtikap’ soruşturmasında gözaltına alınan Belediye Başkanı Ahmet Sungur ile birlikte 8 kişi adliyeye çıkarıldı.

Kırıkkale Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından 19 Ekim’de başlatılan soruşturma çerçevesinde, Belediye Başkanı Ahmet Sungur’un yanı sıra Belediye Başkan Yardımcısı C.Y., eski başkan yardımcısı O.U., İmar Müdürü S.A., belediye personelleri Y.N.Y. ve M.S., eski İmar Müdürü ile iş insanı U.B. ve S.G.Ç. gözaltına alınmıştı.

Bakan Gürlek: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü, isteğe bağlı atama kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır
Bakan Gürlek: Ceza ve Tevkifevleri Genel Müdürlüğü, isteğe bağlı atama kararnamesi çalışmaları tamamlanmıştır
İçeriği Görüntüle

Emniyetteki işlemleri tamamlanan şüpheliler, adliyeye sevk edildi.

Kaynak: DHA