İhbarla bölgeye Edirne Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü, Edirne Orman İşletme Müdürlüğü, Süloğlu Belediyesi ve Lalapaşa Belediyesi itfaiye ekipleri sevk edildi. Büyüyen yangına çevredeki çiftçiler de su tankerleri ve pulluk takılı traktörleriyle müdahale etti. Ekiplerin müdahalesi sonucu yangın kontrol altına alındı. Yol da yeniden trafiğe açıldı. Soğutma çalışmaları sürerken, yangına ilişkin inceleme başlatıldı.
Valilikten açıklama
Edirne Valiliği de sanal medya hesabından yangına ilişkin açıklama paylaştı. Açıklamada, "İlimizde meydana gelen buğday tarlasında başlayan yangın kısa sürede kontrol altına alınmış olup, soğutma çalışmaları devam etmektedir. Üreticilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz" denildi.




