Adana Bölge Müdürlüğü görev alanındaki süreli yayın temsilcileriyle düzenlenecek toplantı için kente giden Çay, Vali Mustafa Yavuz ile bir araya geldi. Görüşmede, bölge basınının mevcut durumu ve Kurum tarafından yürütülen çalışmalar ele alındı. Ayrıca yerel medyanın güçlendirilmesi ile kurumlar arası iş birliğinin artırılmasına yönelik atılabilecek adımlar değerlendirildi. Ziyaret, karşılıklı hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Doğaya 300 kınalı keklik salındı
Doğaya 300 kınalı keklik salındı
İçeriği Görüntüle

Ekran Görüntüsü 2026 06 22 164424

Kaynak: Haber Merkezi