Türk Telekom Bölge Müdürlüğünde çalışarak emekli olan 120 kişi için müdürlük tarafından yemek programı düzenlendi.

İlk defa düzenlenen yemek, programa katılan emeklileri memnun etti. Yemeğe Türk Telekom Samsun Bölge Müdürü Hüseyin Genç de katıldı.

Ezgi Apartmanı davasında 3 sanık için 876'şar yıla kadar hapis talebi
Ezgi Apartmanı davasında 3 sanık için 876'şar yıla kadar hapis talebi
İçeriği Görüntüle

Programda bir konuşma yapan kurumdan emekli Hasan Yeşildağ, "Türkiye'de ilk defa bir bölge müdürlüğü nezdinde çalışmış emeklilere jest olsun diye yemek programı düzenlendi. Bu yemeğin anlamı bizim için çok. Bu yemek manevi açıdan herkesi çok tatmin etti" dedi.

Muhabir: Haber Merkezi