Sahasında Karagümrük'e 4-2 mağlup olan Kayserispor'da Başkan Ali Çamlı, aşırı motivasyon kurbanı olduklarını söyledi. Maç sonrası yaptığı açıklamasında teknik heyeti ve oyuncularına sahip çıkan Ali Çamlı, ümitsizliğe düşülmemesi gerektiğini söyledi. Başkan Çamlı; "Teknik heyeti ve futbolcuları suçlamıyorum. Günümüzde değildik. Aşırı motivasyondan ötürü yenildiğimizi düşünüyorum. Bugün sadece yenildik. Bundan sonrası iyi olacaktır. Ümitsizliğe düşecek bir şey yok. Bu takım mutlaka başarılı olacak. Bundan kimsenin endişesi olmasın" dedi.
Kayserispor taraftarına da seslenen Başkan Çamlı, futbolcuları protesto etmek yerine destek verilmesini istedi. Başkan Çamlı; "Kayserispor taraftarı, bugün centilmence maç izledi. Onlara teşekkür ediyorum. Ama ricam şu, kaleci Bilal'e veya saha içerisinde gerekeni yapamayan sporculara karşı biraz daha hoşgörülü olalım" açıklamalarında bulundu.
"Protesto etmeyelim, destek olalım"
"Protesto etmeyelim, destek olalım"
Muhabir: Haber Merkezi
Yorumlar
Trend Haberler
Üzüntülü babadan yanlış teşhis isyanı
Yüzey Enerji’den sitelere ücretsiz şarj istasyonu fırsatı
Mersin'de karganın ağzındaki taş park halindeki aracın üzerine düştü
Evlerde atıkları ayırıyoruz peki sonrası ne oluyor? uzmanından çarpıcı yanıt
Mersin'in değeri Yusuf Zeren'i kaybettik




