Galatasaray'da olağanüstü genel kuruldan 11 yetki çıktı
Galatasaray'da olağanüstü genel kuruldan 11 yetki çıktı
İçeriği Görüntüle

Trendyol Süper Lig'in 22. haftasında Başakşehir ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi. Şampiyonluk yarışı açısından kritik önem taşıyan mücadelede rakibinin kilidini son dakikalarda açan Fenerbahçe, sahadan 1-0 galip ayrıldı.

Ev sahibi Başakşehir, 45+2. dakikada Figueiredo'nun ikinci sarıdan kırmızı kart görmesiyle 10 kişi kaldı. Rakibinin eksik kalmasıyla ikinci yarıda rakip kaleyi abluka altına alan sarı-lacivertliler, aradığı golü 90+4'te buldu. Kazanılan penaltıda topu ağlara yollayan Batshuayi, Kanarya'ya üç puanı getirdi. Penaltı kararı sonrası hakeme yoğun itirazlarda bulunan Keny, iki sarı kart birden görerek takımını 9 kişi bıraktı.

Lider Fenerbahçe bu sonuçla puanını 57'ye çıkardı.

Ligde 7 maç sonra kaybeden Başakşehir ise 27 puanda kaldı.

Muhabir: Haber Merkezi