Hatay'da, Yayladağı ilçe giriş kavşağında ambulans ile otomobilin çarpışması sonucu 5 kişi yaralandı. Kazada, ambulanstaki 3 sağlık görevlisi hafif şekilde yaralanırken, otomobildeki 2 vatandaş da yaralandı. Yaralılar, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle araçlardan çıkarılarak hastaneye sevk edildi. Olay sonrası polis ekipleri, kazanın nedenleriyle ilgili soruşturma başlattı.

Yemek yerken altın kesesini düşürdü hırsızlar kapıp kaçtı
Yemek yerken altın kesesini düşürdü hırsızlar kapıp kaçtı
İçeriği Görüntüle

A W510354 03

Kaynak: İHA