Okul, elde ettiği enerji ile kendi elektrik ihtiyacını karşılamaya başladı. 24 derslikli 260 öğrencinin eğitim gördüğü okulda üretilen elektik sayesinde, pansiyon ve yemekhanenin enerji ihtiyacı karşılanıyor.

Döner sermaye ile kuruldu
'Okul müdürü Zeyyat Batur, "Cemil Meriç Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi olarak kurduğumuz döner sermayemiz ile güneş panellerimizi devlete yük olmamak adına kurarak kendi elektriğimizi üretmeye başladık. Güneş enerjimizle elde ettiğimiz enerji ile 3 binamızın, okul binamız, yemekhane ve pansiyonumuzu bütün elektrik ihtiyacını bu güneş panellerinde karşılıyoruz. Çok karlı. Devlete yük olmamak adına güzel bir çalışma yapmış olduk. 280 panelden 83,3 kilovat enerji elde ediyoruz" dedi.




